تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۶۴۷۸
سرویس خبر : انرژی
حسینی‌کیا در خصوص بازدید از نمایشگاه پتروشیمی مطرح کرد:

افزایش صد در صدی حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه پتروشیمی

می متالز - عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه پتروشیمی در بخش پلیمر و پلاستیک نسبت به سال قبل صد در صد افزایش حضور شرکت‌های داخلی و خارجی را داشته است.
افزایش صد در صدی حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه پتروشیمی

به گزارش می متالز، سید جواد حسینی کیا در خصوص بازدید اعضای کمیته پتروشیمی مجلس از نمایشگاه بین‌المللی پتروشیمی، اظهار داشت: نمایشگاه پتروشیمی در بخش پلیمر و پلاستیک نسبت به سال قبل صد در صد افزایش حضور شرکت‌های داخلی و خارجی را داشته است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی بیان کرد: صنعت پتروشیمی و پلیمر به نمایش گذارده شده که از دو جهت برپایی این نمایشگاه مفید است؛ یکی از آن جهت که توانمندی های داخلی را به خارجی ها میتوانیم نشان دهیم.

وی افزود: از سوی دیگر از ظرفیت سرمایه گذاری خارجی ها می توانیم استفاده کنیم زیرا پتروشیمی ظرفیت بسیار بالایی برای جذب سرمایه گذاری و دگرگونی اقتصاد کشور را دارد. حضور شرکت‌های خارجی ظرفیت بسیار خوبی است تا بتوانیم از توانمندی ها و امکانات داخلی و خارجی استفاده کنیم.

 عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران در عرصه پتروشیمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدواریم به رده اول کشورهای جهان برسیم.

عضو کمیته پتروشیمی مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر اینجانب سایر اعضای کمیته پتروشیمی مجلس شامل آقایان محمد عزیزی و حمید گرمابی نیز در این بازدید حضور داشتند.

عناوین برگزیده