تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۲
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۶۴۸۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
اسدالله احمدپور:

از هپکو کنار نخواهم کشید

می متالز - نماینده سهامدار عمده شرکت هپکو گفت: از هپکو کنار نخواهم کشید.
از هپکو کنار نخواهم کشید

به گزارش می متالز، اسدالله احمدپور که خود را نماینده سهامدار عمده شرکت هپکو معرفی کرد، ظهر امروز در مجمع عمومی شرکت هپکو گفت: فکر نکنید که من از این به بعد از شرکت هپکو کنار کشیده‌ام، خیر.

وی تصریح کرد: تا حالا همه آنهایی که آن طرف ایستاده بودند، در پشت من پنهان می‌شدند، من نمی‌خواهم نامی از آنها ببرم، اما از این به بعد ناظرخواهیم شد.

نماینده سهامدار عمده شرکت هپکو بیان داشت: بنده با تمام تجربه‌ای که دارم امروز می‌خواهم ببینم از این به بعد چه کاری صورت می‌گیرد، شما گمان می‌کنید ظرف 1.5 سال گذشته مدیران ما در شرکت هپکو مستقر بودند؟

احمدپور افزود: تنها کسانی که می‌تواند موجب پیشرفت شرکت هپکو شوند، سهامداران هستند.

وی تصریح کرد: من تلاش‌های زیادی را در این دو سال انجام دادم، اما قراردادی منعقد نشد، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد 5 هزار دستگاه نیاز داریم، ناوگان کشور فرسوده است، اما اقداماتی که باید صورت می‌گرفت، عملیاتی نشد و اعتبارات تامین نگردید.

امروز سهامداران حقیقی شرکت تولید تجهیزات سنگین، هپکو با حضور در دفتر مرکزی شرکت‌ هپکو در تهران و پر کردن فرم‌های سهامداری، خواهان حضور در این مجمع عادی بودند، اما بر اساس اعلام مقامات شرکت، این مجمع به دلیل این که فرآیند نقل و انتقال سهام عمده آن به میزان 60.72 درصد به سازمان خصوصی‌سازی منتقل شده و انتقال آن میزان سهام به فرابورس ایران تا این تاریخ انجام نشده است، این مجمع به مدت 10 روز کاری با تنفس همراه شد.

عناوین برگزیده
پنج ضلعی مخل فضای کار
وضعیت محیط کسب‌وکار در زمستان ۱۴۰۲ از نظر فعالان اقتصادی زیرمجموعه اتاق بازرگانی بررسی شد

پنج ضلعی مخل فضای کار