تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۶۵۳۱۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

روند رو به رشد فباهنر

می متالز - شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ از حفظ روند رو به رشد فروش خود خبر داد.
روند رو به رشد فباهنر

به گزارش می متالز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ مبلغ فروش خود در این دوره را یک هزار و ۲۵۵میلیارد و ۶۰۳میلیون ریال اعلام کرده است که در مقایسه با شهریور۱۳۹۸ رشد اندکی داشته اما در تلاش است روند رو به رشد خود را در فروش محصولات حفط کند.

این شرکت طی دوره مورد گزارش ۴۷۳تن تسمه و ورق مسی، یک هزار و ۸۳تن تسمه و ورق برنجی، ۱۶۲تن لوله مسی، ۴۴تن لوله برنجی، ۱۹۳تن مقاطع مسی، ۵۶۳تن مقاطع برنجی از محصولات خود را فروخته است.

"فباهنر" اعلام کرده است که از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰مهر۱۳۹۸ توانسته مبلغ فروش خود را به ۷هزار و ۸۳۱میلیارد و ۶۴۶میلیون ریال برساند. مبلغ فروش این شرکت در مدت یکماهه شهریور۱۳۹۸ به یک هزار و ۳۱۹میلیارد و ۲۸۵میلیون ریال رسیده است.

از سوی دیگر این شرکت اعلام کرد فروش های شرکت شامل فروش عادی، فروش دستمزدی و فروش صادراتی است که در مهر۱۳۹۸ با توجه به تقاضای مشتریان مقدار فروش عادی نسبت به ماه گذشته ۳۹۴تن کاهش و مقدار فروش دستمزدی ۴۱۸تن افزایش داشته و به دلیل تغییر در ترکیب فروش مبلغ فروش نهایی نیز تغییر یافته است.

"فباهنر" در سال جاری از پیشنهاد هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه بیش از ۹۸۰درصدی خبر داده است. این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از  یک هزار و ۱۲۵میلیارد ریال به مبلغ ۱۲هزار و ۲۲۸میلیارد و ۳۳۲میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها افزایش دهد و به منظور اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت مالکانه که در تاریخ ۲۰مهر۱۳۹۸ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارایه می شود.

عناوین برگزیده