تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۶۵۶۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی توانمندی های تولیدی و صنعتی ایران در نمایشگاه بین المللی واردات چین

می متالز - دومین نمایشگاه بین المللی واردات (CIIE) شانگهای چین 2019 با مشارکت ۱۵۰ از سراسر جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران از ۱۴ آبان سال جاری در شانگهای برگزار می شود.
معرفی توانمندی های تولیدی و صنعتی ایران در نمایشگاه بین المللی واردات چین

به گزارش می متالز، بیش از سه هزار شرکت در این دوره از نمایشگاه حضور دارند که بالغ بر یک هزار شرکت برای نخستین بار است که در بازار چین، تولیدات خود را به عرضه می گذارند.

ایران با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی واردات (CIIE) شانگهای چین، توانمندی های تولیدی و صنعتی خود را در معرض دید بسیاری از بازرگانان و تجار شناخته شده و جهانی حاضر در این نمایشگاه قرار می دهد.

این نمایشگاه بین المللی شامل سه بخش کشورها، شرکت ها و مجمع اقتصادی «هونگ چیائو» است که در مجموع ۶۴ کشور و سه سازمان بین المللی در بخش نمایشگاه جامع کشورها به منظور نشان دادن ظرفیت، وضعیت و موفقیت های خود در زمینه تجارت و سرمایه گذاری، شرکت کرده اند.

با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه واردات برای کشور چین، همزمان به مدت 3 روز، شهر شانگهای تعطیل رسمی خواهد بود.

بیش از ۲۵۰ شرکت حاضر در این نمایشگاه یا جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا یا در صنف خود پیشتاز و مطرح هستند همچنین تعداد فرآورده ها و فناوری های جدید که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شود، بیشتر از دوره اول نمایشگاه خواهد بود.

در بخش شرکت ها نیز بیش از 3 هزار شرکت از ۱۵۰ کشور جهان حضور دارند و اقلامی مانند لوازم روزمره با فناوری جدید، خودرو، تجهیزات، لوازم پزشکی و دارو، لوازم خانگی، تجارت خدماتی، خوراک و محصولات کشاورزی را به نمایش می گذارند.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه بین المللی واردات چین (CIIE) از ۱۴ تا ۱۹ آبان در شانگهای برگزار می شود.

عناوین برگزیده