تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۶۵۷۱۱
سرویس خبر : انرژی

میزان اجرای مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب در اصفهان بررسی شود

می متالز - نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بررسی شود که چه میزان از مصوبات شورای عالی آب در استان اجرا شده است اگر حداقل ۹۰ درصد این قانون اجرا شود آن‌گاه می‌توانیم به دنبال مطالبات برویم.
میزان اجرای مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب در اصفهان بررسی شود

به گزارش می متالز، زهرا سعیدی شامگاه شنبه در جلسه شواری اداری استان اصفهان اظهار داشت: باید نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

وی درباره مدیریت زمان در ادارات گفت: مدیریت زمان در فرآیندهای اجرایی تاثیرگذار و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 5 درصد مردم در زمان خود برنامه ریزی دارند و 95 درصد دیگر زمان بر روی آن‌ها تاثیرگذار است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جاده‌ای در مسیر اصفهان - مبارکه به دلیل عدم رعایت ایمنی حوادث ناگواری در آن به وقوع پیوسته است. در این جاده علائم و نشانه‌ها به درستی نصب و جاگذاری نشده است، این جاده میزبان نزدیک به 150 هزار کارگر اصفهانی است.

وی ادامه داد: سیستم تشویق و تنبیه در ادارات استان اصفهان باید به خوبی دیده شود. از نظر آلودگی هوا اصفهان در وضعیت نامناسبی قرار دارد  و در بحث آموزش و پرورش نیز باید توجه ویژه‌ای شود.

سعیدی درباره مصوبات 9 ماده‌ای شورای عالی آب گفت: باید بررسی شود که چه میزان از این مصوبات در استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: اگر حداقل 90 درصد این قانون اجرا شود آن‌گاه می‌توانیم به دنبال مطالبات برویم و اگر بخواهیم گزارشی به وزارت نیرو بدهیم به مشکل برمی‌خوریم.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مترو مبارکه ردیف‌دار شده و متاسفانه پولی که حقمان است در بحث مترو مبارکه آزاد نشده است.

عناوین برگزیده