تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۶۶۴۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور:

شرکت مادر تخصصی حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از همه طرح های دانش و فناوری محور حمایت می کند

می متالز - مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور از آمادگی این صندوق جهت حمایت از طرح های دانش محور خبر داد و افزود: این مجموعه آمادگی دارد از همه طرح های مبتنی بر دانش و فناوری که دارای تکنولوژی های برتر هستند و بر لبه دانش حرکت می کنند حمایت کند.
شرکت مادر تخصصی حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از همه طرح های دانش و فناوری محور حمایت می کند

به گزارش می متالز، رضا نقی پور در نشست روسای دانشگاه ها و مراکز رشد فناوری استان آذربایجان شرقی درمحل سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور رییس این سازمان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، با ابراز خرسندی از روند توسعه استان افزود: بنده و تمام همکارانم در صندوق با تمام قوا در جهت عملیاتی شدن طرح های فناورانه آماده حمایت از دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی هستیم تا با کمک هم نقطه اتصالی بین صنعت و دانشگاه باشیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با تاکید بر اینکه توسعه پایدار نیازمند کارافرینی فناورانه است گفت: صنایع نیازمند دانش روز هستند و نباید دانش پژوهشگران صرفا در مقاله ها خلاصه شود و جامعه هم باید نتیجه عملی علم و دانش را ببیند که نمود واقعی آن با پیوند صنعت و دانشگاه میسر نیست.

نقی پور تصریح کرد: باید سمفونی فناوری را بیش از گذشته طنین انداز و شنوا کنیم.

در این نشست حاضرین به بیان دیدگاه های خود در زمینه فناوری و صنایع پیشرفته و اقدامات انجام گرفته در این زمینه و در سطح استان پرداختند و خواستار حمایت صندوق از طرح های در دست اقدام شدند.

عناوین برگزیده