تاریخ: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۶۶۵۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سرنوشت نامعلوم 1.71 درصد سهام هپکو

می متالز - نائب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: سرنوشت 1.71 درصد سهام هپکو چه شده است، سود آن به جیب چه کسی می‌رود؟
سرنوشت نامعلوم 1.71 درصد سهام هپکو

به گزارش می متالز، ابوالفضل رنجبر با اشاره به انتقال رسمی سهام شرکت هپکو از هیدرواطلس به سازمان خصوصی سازی و سرنوشت نامعلوم 1.71 درصد سهام اظهار کرد: امروز سوالی که برای کارگران و پرسنل شرکت هپکو ایجاد شده، این است که سرنوشت این سهام چه شده است.

وی تصریح کرد: گفته می‌شود این میزان سهام به عنوان وثیقه وام 15 میلیارد تومانی در اختیار بانک ملی قرار گرفته است که باید مستندات آن ارائه شود.

نائب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو  افزود: اگر این موضوع صحت داشته و 1.71 درصد سهام هپکو به عنوان وثیقه در اختیار بانک ملی قرار گرفته باشد، با توجه به اینکه آن زمان مالکیت سهام در اختیار اسدالله احمدپور بوده و وی این میزان را به عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار داده است، با توجه به قانون بورس سود سهام شرکت (که بر اساس قیمت 80 تومانی امروز حدود 28 میلیارد تومان است) آیا سود به حساب شخص احمدپور واریز خواهد شد؟، سوال این است اگر هپکو اقساط تسهیلات پرداختی از بانک ملی را ندهد چه اتفاقی برای 1.71 سود خواهد افتاد.

نائب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو در ادامه با اشاره به عدم پرداخت حقوق مهر ماه کارگران گفت: در حال حاضر 10 دستگاه غلتک که قطعات خارجی آن در انبار موجود بوده در حال تولید است و امیدوار هستیم تمام قراردادهای تولید دستگاه که مسوولان از آنها  روی کاغذ و در اصحاب رسانه نام می‌برند، در عمل نیز تحقق پیدا کند.

عناوین برگزیده