تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۶۷۴۰۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

سود ۲۰ میلیارد تومانی شرکت فولاد غرب آسیا در سه‌ ماهه اخیر/ مشکلی برای تأمین ورق‌های فولادی وجود ندارد

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به کسب ۲۰ میلیارد تومان سود در سه‌ماهه اخیر سال جاری از نبود مشکل برای تأمین ورق‌های فولادی خبرداد.
سود ۲۰ میلیارد تومانی شرکت فولاد غرب آسیا در سه‌ ماهه اخیر/ مشکلی برای تأمین ورق‌های فولادی وجود ندارد

نشست خبری مدیرعامل شرکت فولادغرب آسیا

به گزارش می متالز، ابوذر ندیمی در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه گزارشی را از عملکرد و دستاوردهای مجموعه تحت مدیریت خود ارائه داد.

وی در این نشست خبری اظهار داشت: حدود ۶۰۰ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند، همچنین سعی کردیم در این مدت بدهی‌هایی که به بانک‌ها داشتیم را تسویه کامل کنیم یا به تقسیط نهایی برسانیم.

ندیمی با اشاره به اشتغال‌زایی و توسعه منابع انسانی، تصریح کرد: در کنار تمام مواردی که ذکر شد در بخش منابع انسانی نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا منابع انسانی موردنیاز خود را تأمین کنیم.

وی افزود: تلاش ما در این راستا این بوده که نیروهای خود را حفظ و تعداد موردنیاز را افزایش دهیم و خوشبختانه شرکت فولاد غرب آسیا یکی از جوان‌ترین نیروها را در صنایع معدنی ایران و صنعت فولاد در اختیار دارد.

 

کسب سود ۲۰ میلیارد تومانی در سه‌ماهه اخیر

مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا ادامه داد: این شرکت توانسته نیروهای خود را از بین افرادی که یا به‌تازگی فارغ‌التحصیل شدند یا چندین سال بیکار بودند، جذب کند که ما این موضوع را در راستای پیشبرد اهدافمان گامی بلند می‌دانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف در حوزه اقتصاد ملی گفت: از هر فعالیتی که درزمینهٔ ارز آوری باشد استقبال می‌کنیم و تا کنون آن‌ها را مدیریت کردیم تا بتوانیم از این طریق به اقتصاد ملی کمک کنیم.

ندیمی در رابطه با افزایش سود شش‌ماهه اول سال این شرکت اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر وارد حوزه سوددهی شدیم و توانسته‌ایم در سه‌ماهه اخیر سال حدود ۲۰ میلیارد تومان سود به دست آوریم.

وی افزود: ما برای تأمین ورق‌های مورد نیاز تاکنون مشکل عمده‌ای نداشته‌ایم و تا پایان سال هم مشکلی نخواهیم داشت و تأمین این مواد اولیه  موردنیاز به‌موقع صورت خواهد گرفت.

 

چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا پیرامون چشم‌انداز تولید و فروش در ۶ ماهه دوم سال جاری نیز در پایان اظهار داشت: بخش مهمی از فعالیت مربوط به فولاد مبارکه می‌باشد چون فولاد مبارکه ۳۵ درصد از این بازار را در دست دارد و سهم شرکت ما ۱۴ درصد است که طبیعتا سهم ما از بازار کم تر می‌شود و بخشی دیگربه عرضه‌کننده کالاها ها مربوط می‌شود یعنی اگر این کالاها ارائه نشود ما با محدودیت روبه‌رو خواهیم شد چراکه ما با بسیاری از شرکت‌های خودروسازی همکاری می‌کنیم که ادامه‌ این همکاری به تامین نیاز های دو طرف بستگی دارد.

 

شرکت فولاد غرب آسیا

شرکت فولاد غرب آسیا به اهتمام سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بهره‌گیری از دانش متخصصان جوان ایرانی در سال ۱۳۸۳ برای اجرای پروژه نورد ورق سرد به ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال با ضخامت نهایی ۰٫۱۶ تا ۳ میلیمتر، عرض ۶۰۰ تا ۱۷۰۰ میلی‌متر و وزن هر کلاف ۶ تا ۳۰ پوند با استانداردهای بین‌المللی در زمینی به مساحت ۵۳ هکتار و زیربنای ۴۰ هزار مترمربع در استان قم تاسیس شده و نقش موثری را به عنوان تامین‌کننده عمده محصولات صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، لوله و پروفیل، پوشش ساختمان‌ها ورق‌های رنگی، گالوانیزه و قلع اندود، قوطی‌سازی برای صنایع بسته‌بندی مانند رنگ روغن‌های صنعتی، کنسروسازی و غیر ایفا می‌نماید.

عناوین برگزیده