تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۶۸۴۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی آبان ماه؛

"وتوصا" خریدار و فروشنده بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وتوصا" خریدار و فروشنده بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران سرمایه ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۹ هزار و ۲۴ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۱۵ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال به ۴ هزار و ۹۲۵ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران نیز با افزایش ۴۴۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال معادل ۹ هزار و ۴۶۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"وتوصا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۳۹ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال به مبلغ ۱۴۷ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۲۷ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده