تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۹
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۶۹۵۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن رخ داد؛

فلز سرخ در سراشیبی قیمت

می متالز - قیمت مس در LME روز سه‌شنبه 21 آبان ماه، 19 دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن کاهش داشته و کمترین قیمت 9 روز گذشته را تجربه کرده است.
فلز سرخ در سراشیبی قیمت

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه 21 آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش 19 دلاری، 0.3 درصد افت نسبت به روز دوشنبه 21 آبان ماه داشته و به پنج هزار و 838 دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز سه‎‌شنبه نسبت به هفته گذشته، با افت 0.7 درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه 21 آبان ماه، با کاهش 0.3 درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، با کاهش 17 دلاری از پنج هزار و 877 دلار در روز دوشنبه به پنج هزار و 860 دلار رسیده، همچنین قیمت سه ماهه فلز سرخ 0.9 درصد افت نسبت به هفته گذشته داشته است. این فلز با کاهش 19 دلاری در روز 21 آبان ماه، کمترین قیمت 9 روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 21 آبان ماه، با کاهش چهار هزار و 850 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 234 هزار و 200 تن به 229 هزار و 350 تن رسیده است.

نمودار 2 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز سه‌شنبه 21 آبان ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش 2 دلار بر تنی نسبت به روز جمعه همراه بود و با این میزان افزایش، به 22 دلار بر تن رسید.

 

عناوین برگزیده