تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۴
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۶۹۵۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تمدید گواهینامه ها واستانداردهای مدیریتی شرکت سیمان ایلام

می متالز - شرکت سیمان ایلام با عبور موفقیت آمیز از ممیزی خارجی استانداردهای مدیریتی جاری خودتوانست چهار استاندارد بین المللی مستقر در سازمان را برای سه سال دیگر تمدید نماید.
تمدید گواهینامه ها واستانداردهای مدیریتی شرکت سیمان ایلام

به گزارش می متالز، نماینده مدیریت این شرکت در این باره گفت: فرآیند ممیزی خارجی با حضور ممیزین  TUV NORD آلمان طی سه روز به صورت فشرده ودقیق انجام گرفت.

وی افزود: در این ممیزی بسیاری از فرایندهای موجود از جمله تولید، محیط زیست، ایمنی وبهداشت کار، تضمین کیفیت و….. را مورد بررسی قرارداده وسطح انطباق آنها با الزامات استانداردها مختلف سنجیده شده است.
در این ممیزی استانداردهای ISO 9001  2015 مدیریت کیفیت ISO14001:2015 زیست محیطی ISO 45001: 2015 ایمنی وبهداشت، ISO 50001 انرژی تمدید شدند.

این شرکت با رعایت پارامترهای مدیریت و کاهش مصرف انرژی، توانست استانداردمدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱ نسخه ۲۰۱۱را دریافت نماید.
سیستم مدیریت انرژی ISO 50001 در سال ۲۰۱۱ از سوی سازمان بین المللی استانداردسازی ISO منتشر شده است و چهارچوب کامل و جامعی برای پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی (EN MS) در سازمان اجرا می نماید.

شرکت سیمان ایلام با اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی ISO50001 با رویکرد نظام مند و سیستماتیک، علاقمندی خود را به رعایت مقررات و معیارهای مصرف انرژی برای توسعه پایدار و بهبود مستمر اعلام کرده است.

شایان ذکر است شرکت سیمان ایلام دارای سابقه بیش از یک دهه استقرار سیستم های مدیریتی است.

عناوین برگزیده