تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۷
بازدید: ۳۶۶
کد خبر: ۷۱۰۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد:

مذاکره با چینی‌ها برای احداث کارخانه آلومینیوم در هرمزگان

می متالز - نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی از مذاکره با چینی‌ها برای احداث کارخانه آلومینیوم در استان هرمزگان خبر داد.
مذاکره با چینی‌ها برای احداث کارخانه آلومینیوم در هرمزگان

به گزارش می متالز، محمدعلی امانی زاده گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور حضور پررنگ داشت و ضمن برپایی غرفه مرکز خدمات سرمایه گذاری به ارائه توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری پرداخت.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 100 پروژه ی امکان سنجی شده در سراسر استان در بخش های مختلف اقتصادی به سرمایه گذاران ارائه شد.

امانی زاده هدف ازبرگزاری یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در قالب رویداد 2019 kishinvex را معرفی فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری استان هرمزگان در بخش های گوناگون از جمله: صنعت و معدن، راه و ترابری، خدمات شهری، نیرو، نفت، گاز و پتروشیمی، کشاورزی، عمرانی و زیربنایی، انبوه سازان مسکن، گردشگری و خدمات رفاهی، بانک و بیمه و تمامی مراکز تامین منابع مالی، شرکت ها و صندوق های سرمایه گذاری و... به سرمایه گذاران و جویندگان فرصت های سرمایه گذاری و همچنین معرفی شرکت ها، سازمان ها و موسسات سرمایه گذار به دارندگان طرح و پروژه های قابل سرمایه گذاری در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با اشاره به رایزنی های مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان گفت: در حاشیه این رویداد بین المللی نشست تخصصی گروه سرمایه گذاری خارجی از کشور چین جهت بررسی و مکان یابی اجرای طرح احداث کارخانه آلومینیوم در استان هرمزگان نیز برگزار شد.

امانی زاده  با بیان این مطلب که وجود دو کارخانه آلومینیوم المهدی و هرمزال در بندرعباس و یک کارخانه تولید آلومینیوم در منطقه ویژه پارسیان با ظرفیت تولید سالانه 500000 تن و اشتغال زایی 600 نفر به صورت مستقیم، نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت هرمزگان در جهت اجرای طرح مذکور است، گفت: استان هرمزگان آمادگی اجرای این  طرح و تامین آب و برق و گاز مورد نیاز آن رادارد. نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه از برگزاری دو نشست با فعالین اقتصادی منطقه آزاد کیش جهت بررسی مشکلات و موانع فراروی آنها در زمینه اجرای طرح ها و بررسی مشکلات مالیاتی و اقتصادی کارآفرینان و فعالان منطقه آزاد کیش خبر داد. وی با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در هرمزگان، آن را بستری مناسب برای رشد و تکامل این استان دانست.

محمدعلی امانی زاده نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان برگزاری یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کشور با مشارکت 253 شرکت داخلی و خارجی در قالب رویداد 2019 kishinvex را مثبت ارزیابی کرد.

منبع: صبح ساحل
عناوین برگزیده