تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۶:۱۳
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۷۲۵۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای دارای فعالیت مثبت در حوزه محیط زیست تقدیر خواهند شد.
انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری اظهار کرد: سازمان صنعت استان زنجان در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر ارائه تسهیلات خدمات دیگری نیز در راستای حمایت از آنها ارائه می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه نیازمندی‌های وارداتی و فرصت‌های ساخت داخل در استان زنجان گفت: در پی برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی نیازمندی‌های وارداتی و فرصت‌های ساخت داخل، علاوه بر تفاهم‌های شفاهی ۱۲ قرارداد تولید نیازمندی‌های وارداتی واحدهای تولیدی منعقد شد تا قطعات مورد نیاز آن‌ها در داخل، ساخته شود و نیازی به واردات نباشد.

وی در ادامه  از انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای دارای فعالیت مثبت در حوزه محیط زیست، طبق روال هر سال واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی که فعالیت چشمگیری در راستای حفاظت از محیط زیست، ایمنی، بهداشت و مدیریت انرژی انجام داده‌اند و ضوابط و استاندارهای مربوطه را رعایت کرده‌اند به عنوان واحدهای صنعتی و خدماتی سبز انتخاب شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

فغفوری افزود: در این راستا داوطلبین می‌توانند پرسش‌نامه‌های جدید مربوط به فرایند انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز سال 98 - 97 را از پورتال سازمان به آدرس https://iranemp.ir تا تاریخ 30 آذر ماه تکمیل کنند تا در سال جاری جزو واحد تحت پوشش در لیست صنایع سبز قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بررسی استانی و نیز بررسی دبیرخانه انتخاب از اول دی تا پایان دی ادامه داشته و از اول بهمن ماه تا 10 بهمن استعلامات مربوطه برای انتخاب واحدهای سبز صورت گرفته و پایان بهمن ماه همایش و تقدیر از واحدهای منتخب صورت می‌گیرد.

عناوین برگزیده