تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۴۰۲
کد خبر: ۷۲۹۸۰
سرویس خبر : انرژی
سعیدی در تشریح نشست فراکسیون امید مطرح کرد:

بررسی راهکارهای تبدیل تهدیدها و تحریم‌ها به فرصت در فراکسیون امید

می متالز - سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به برگزاری جلسه این فراکسیون ضمن دعوت از رئیس فراکسیون مقابله با تحریم‌ها، گفت: نحوه کاهش فشارهای اقتصادی بر کشورمان در زمان تحریم‌های آمریکایی در این جلسه بررسی شد.
بررسی راهکارهای تبدیل تهدیدها و تحریم‌ها به فرصت در فراکسیون امید

به گزارش می متالز، فاطمه سعیدی، به تشریح نشست صبح امروز (یکشنبه، 24 آذرماه) فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: در این جلسه میزبان منوچهر متکی و محمدعلی پورمختار رئیس فراکسیون مقابله با تحریم‌ها بودیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در این جلسه پیرامون اهداف و برنامه های فراکسیون مقابله با تحریم از سوی آقای پورمختار گزارشی ارائه شد و آقای متکی نیز درباره این موضوع با هدف تبدیل تهدیدهای تحریمی به فرصت اظهاراتی داشت که چگونه در شرایط فعلی بتوانیم فشار آمریکا را بر کشورمان کم کنیم. نمایندگان نیز در این خصوص نظرات خود را ارائه کردند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه از بحرینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دعوت شد تا درخصوص طرح خود پیرامون بانکداری اسلامی توضیحاتی ارائه کند و نظر نمایندگان را برای حمایت از این طرح جلب کند.

عناوین برگزیده