تاریخ: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۵۶۹
کد خبر: ۷۳۳۰۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سمینار آموزشی نکات اجرایی بتن ریزی در هوای سرد به میزبانی شرکت سیمان نایین برگزار شد

می متالز - به میزبانی شرکت سیمان نایین سمینار آموزشی نکات اجرایی ساخت و بتن ریزی در هوای سرد در روز هفدهم آذر ماه در محل هتل صفاییه شهر تاریخی یزد با حضور شرکت های عمرانی و سازنده بتن استان یزد و تحت نظارت اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان برگزار گردید.
سمینار آموزشی نکات اجرایی بتن ریزی در هوای سرد به میزبانی شرکت سیمان نایین برگزار شد

به گزارش می متالز، در ابتدای این سمینار که با حضور مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزد آقای دکتر محمد رضا زارع برگزار شد. آقای مهندس امیرحسین احمدی مدیر عامل شرکت سیمان نایین  ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به حاضرین تاکید نمود چشم انداز این شرکت نگاه تخصصی و علمی به صنعت سیمان است و از نیازسنجی و برآورد نیاز مشتریان به عنوان سرلوحه فعالیت های این شرکت نام برد.

در ادامه آقای مهندس علیرضا رحمتی عضو کمیته تدوین استانداد های ملی و رییس انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی ایران به عنوان مدرس دوره طی دوبخش به مباحث علمی شامل تعریف هوای سرد و طرح اختلاط مطابق استانداردهای ملی و مقررات ساختمان و آیین نامه بتن و نکات اجرایی و الزامات مربوطه و افزودنی های شیمیایی و روش های محافظت و عمل آوری بتن ‍پرداخت.

در پایان همایش نیز با طرح پرسش و پاسخ توسط حاضرین توسط مدرس دوره  به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

در این سمینار که با حضور ۲۰۰ نفر از فعالین صنعت بتن استان یزد تحت نظارت اداره محترم استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزد برگزار گردید به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا گردید.

 

عناوین برگزیده