تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۰
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۷۳۹۵۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
قیمت خودرو در امروز ۹۸/۹/27:

گرانی به بازار خودرو برگشت / افزایش قیمت ۲ میلیونی دنا در یک روز + جدول

می متالز - بازار خودرو طی یک روز مجددا دچار نوسان شده و ۱۵ خودرو از ۴۵ خودرو مورد بررسی در گزارش‌های روزانه امروز نوسان داشتند. این در حالیست که روز گذشته تنها دو خودرو نوسان قیمت داشتند. امروز بیشترین افزایش قیمت را دنا تیپ ۲ داشته و با دو میلیون تومان نوسان به مرز ۱۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش می متالز، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌ خودرو در کارخانه و بازار در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی (تا ساعت پیش از ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

بازار خودرو طی یک روز مجددا دچار نوسان شده و ۳۳ درصد از ۴۵ خودرو مورد بررسی در گزارش‌های روزانه امروز نوسان داشتند. بیشترین افزایش قیمت را در بازار خودروی امروز، دنا تیپ ۲ داشته و با دو میلیون تومان نوسان به مرز ۱۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

در مقابل بازار خودرو برخلاف روز گذشته کاهش قیمت کمتری را تجربه کرده و تنها چهار خودرو (معادل ۹درصد) کاهش قیمت ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی را شاهد بوده‌اند.

با وجود این، ثبات قیمت خودروها از ۴۰ درصد دیروز به ۵۸ درصد رسیده است و در میان ۴۵ خودرو مورد بررسی این گزارش، ۲۶ خودرو نوسان قیمتی نداشتند.

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار ۱

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار ۲

آخرین قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

عناوین برگزیده