تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۸:۳۴
بازدید: ۵۵۹
کد خبر: ۷۴۱۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای انجام برنامه کاری یک روزه؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان اصفهان شد

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفرهای کاری روزهای آخر هفته خود صبح امروز پنج شنبه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد و مورد استقبال مسوولین این استان قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان اصفهان شد

به گزارش می متالز، رضا رحمانی برای بازدید و افتتاح چند طرح و همچنین نشست با فعالان اقتصادی به استان اصفهان سفر کرده است و از فرودگاه به سمت شهرک صنعتی رازی (رنگسازان) حرکت کرد.

هیاتی مرکب از سعید زرندی؛ معاون طرح و برنامه، عباس قبادی؛ معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و رضا نقی پور؛ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در این سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی می کند.

وی همچنین امروز در مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان اصفهان شرکت خواهد کرد.

افتتاح پنجمین دفتر نمایندگی شرکت مادر تخصصی حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در استان اصفهان و همچنین رونمایی از فرش ابریشم نمای شرکت قالی سلیمان از دیگر برنامه های امروز وی در این سفر کاری یک روزه خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین دو طرح مهم شرکت فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و طرح توسعه شرکت فولاد گستر حداد کچو را مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد داد.

در همین راستا نشست فعالان اقتصادی شهرستان‌های شهرضا و دهاقان نیز در محل شرکت فولاد گستر حداد کچو با وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز برگزار خواهد شد.

بازدید از گروه صنعتی ریف؛ شرکت‌های شیمیایی فرشید شهرضا، آریا لبن نقش جهان، مهدیس آپادانا و واگن سازی کوثر در شهرک صنعتی رنگسازان(رازی) شهرضا از دیگر برنامه های امروز رضا رحمانی خواهد بود.

وی همچنین از شرکت ترام چاپ سپاهان به عنوان بزرگترین طرح بسته بندی کشور در شهرک صنعتی رازی بازدید به عمل خواهد آورد.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از این سفر، برای انجام یک سفر کاری دیگر به استان آذربایجان شرقی خواهد رفت.

عناوین برگزیده