تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۸
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۷۵۴۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان خبر داد:

معرفی ۴۱۶ واحد تولیدی استان سمنان به بانک ها جهت دریافت تسهیلات

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۴۱۶ واحد تولیدی جهت بهره مندی از تسهیلات رونق تولید به بانکهای عامل معرفی شده اند.
معرفی ۴۱۶ واحد تولیدی استان سمنان به بانک ها جهت دریافت تسهیلات

به گزارش می متالز، بهروز اسودی در دویست و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این خبر گفت: از ابتدای اجرای طرح رونق تولید در استان ، ۴۱۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی جهت بهره مندی از تسهیلات رونق تولید به ارزش حدود ۱۹۰۰ میلیارد تومان به بانکهای عامل معرفی شده اند.

وی افزود: در سال جاری به ۱۹۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان حدود ۵۹۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت شده است که از این تعداد ، ۸۵ واحد به ارزش ۳۷۴ میلیارد تومان مربوط به رونق تولید و ۱۱۴ واحد به ارزش ۲۱۹ میلیارد تومان مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه تعداد ۱۰۲۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۱۷۵ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۲درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

بهروز اسودی اذعان داشت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۱۷ واحد صنعتی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی چهار واحد تولیدی سنگ نمای سیمین ، آلا سبز کویر ، پارت ساره ایرانیان و نان تلاش بررسی شد.

عناوین برگزیده