تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۴
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۷۶۰۹۶
سرویس خبر : انرژی
مقصودی:

طرح آبرسانی به روستاهای رودکی هاشم آباد و رباط شهرستان خوشاب به بهره‌برداری رسید

می متالز - نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس، گفت: در جریان سفر وزیر نیرو طرح آبرسانی به روستاهای رودکی هاشم آباد و رباط جز شهرستان خوشاب به بهره‌برداری رسید.
طرح آبرسانی به روستاهای رودکی هاشم آباد و رباط شهرستان خوشاب به بهره‌برداری رسید

به گزارش می متالز، حسین مقصودی نماینده سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، در خصوص سفر یک روزه رضا اردکانیان وزیر نیرو به حوزه انتخابیه خود، گفت: در جریان این سفر وزیر نیرو طرح آبرسانی به روستاهای رودکی هاشم آباد و رباط جز شهرستان خوشاب به بهره‌برداری رسید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده از طرح آبرسانی به شهر ششتمد با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد، تصریح کرد: نام این  ایستگاه پمپاژ آب، به شهید مدافع حرم رضا دامرودی مزین شده است.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه اتمام تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام پیگیری‌های بسیار صورت گرفته است، عنوان کرد: بر اساس وعده‌های داده شده به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پروژه‌های روستایی از محل اختیارات وزیر کشور و ماده ۵۸ خارج از سهمیه دهیاری، شهرستان و استان به حساب ۵۷ دهیاری در حوزه انتخابیه مبلغ یک میلیارد و ۲۵۵ میلیارد تومان واریز شد.

عناوین برگزیده