تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۷۶۴۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی آذر ماه صورت گرفت؛

کسب یک هزار میلیارد ریال سود واگذاری "وساخت"

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود یک هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال سود کسب کرد.
کسب یک هزار میلیارد ریال سود واگذاری "وساخت"

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با سرمایه یک هزار و ۹۰ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۹۴ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۵ هزار و ۵۱۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۳۷۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال به یک هزار و ۷۲۳ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران نیز با افزایش ۲ هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال معادل ۱۷ هزار و ۷۶۷ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال محاسبه شد.

"وساخت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۷۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۷۵۹ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت یک هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران طی دوره یک ماهه منتهی به آذر خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

عناوین برگزیده