تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۶
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۷۷۰۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود بیش از ۲۷۸ میلیارد ریالی "وصنعت" از واگذاری‌ها

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۱۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال خریداری کرد.
سود بیش از ۲۷۸ میلیارد ریالی "وصنعت" از واگذاری‌ها

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۷۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

این شرکت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۹۸۷ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۴ هزار و ۱۴۸ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

"وصنعت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۱۵ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال به مبلغ ۷۹۳ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۷۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۱۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده