تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۷۷۱۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
دهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد بهمن ماه برگزار می‌شود

تعامل غول‌های فولادی در فضای نمایشگاهی

می متالز - گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» برای دهمین دوره متوالی قرار است در همایشی در اول و دوم بهمن ماه چشم‌انداز صنعت فولاد را با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران داخلی و خارجی بررسی کند.
تعامل غول‌های فولادی در فضای نمایشگاهی

به گزارش می متالز، همچون سال‌های گذشته فضای نمایشگاهی برای تعامل فعالان صنعت فولاد نیز پیش‌بینی شده است. نمایشگاه به‌عنوان بهترین فضا برای معرفی و ارائه محصولات و خدمات است. حتی با ظهور عصر تکنولوژی و ارتباطات آنلاین هنوز هم این نمایشگاه‌ها هستند که بیشترین تاثیر را در پرورش روابط کسب و‌کار سودآور دارند. در دهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، مطابق روال ۹ سال قبل نمایشگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد. در دهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار پیش‌بینی می‌شود صدها نفر بازدیدکننده از غرفه‌های نمایشگاهی بازدید کنند تا علاوه بر بهره بردن از نمایشگاه، در صورت نیاز از خدمات و محصولات ارائه شده توسط شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بهره گیرند.

 به اعتقاد فعالان صنعتی، در ۹ دوره قبلی برگزاری همایش فولاد، این همایش به اتاق فکری سالانه با هدف تبادل نظرات، انتظارات و بیان چالش‌های حوزه فولاد تبدیل شده است. در این میان، با توجه به استقبال خوب فعالان صنعت فولاد کشور از ۹ دوره قبلی این همایش، پیش‌بینی می‌شود همایش پیش‌رو با استقبال بیشتری مواجه شود. به اعتقاد کارشناسان، با توجه به ظرفیت‌های کشور و وجود مزیت‌های نسبی در تولید فولاد در ایران از جمله سنگ‌آهن و نیروی متخصص ارزان، متولیان باید مسیر توسعه فولاد را بر اساس این مزیت‌ها برنامه‌ریزی کنند و دیدی بلندمدت در تولید این کالای استراتژیک داشته باشند. دهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار یکم و دوم بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صداو‌سیما برگزار می‌شود. در این همایش سه نشست تخصصی با موضوع «سنگ‌آهن و فولاد، فرصت‌ها و تهدیدها»، «صادرات، چالش‌های داخلی و تحریم‌های بین‌المللی»، «بررسی مهم‌ترین مسائل روز صنعت فولاد و صنایع وابسته» از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به‌شمار می‌رود. همچنین «پایش طرح جامع فولاد بر اساس شرایط کنونی»، «صادرات در مواجهه با چالش‌های بین‌المللی و داخلی؛ استفاده از ظرفیت تهاتر»، «فروش داخلی؛ بورس کالا؛ مشکلات و راهکارها»، «برنامه عملیاتی احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس؛ مسوولیت‌ها و اختیارات»، «بومی‌سازی و رونق تولید در صنعت فولاد»، «انرژی، آب، محیط زیست و اقتصاد چرخه‌ای در بهره‌وری صنایع فولاد و سنگ‌آهن»، «بهره‌وری، نوآوری و تکنولوژی؛ ارتباط موثر و کارآمد صنعت و دانشگاه و اثرات اقتصادی آن» هفت محور همایش فولاد خواهد بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۲۷۱۰۱۸۰ و ۴۲۷۱۰۱۸۶ تماس بگیرند یا به وب‌سایت http://events.den.ir مراجعه کنند.

عناوین برگزیده