تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۱
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۷۷۴۸۰
سرویس خبر : انرژی

ظرفیت تبدیل ۷۰۰ هزار تن مواد پتروشیمی خام به محصولات با ارزش افزوده در استان سمنان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توانمندی تبدیل ۷۰۰هزار تن مواد پتروشیمی خام به محصولات با ارزش افزوده و کاربری مصرف عمومی بهینه در این استان خبر داد.
ظرفیت تبدیل ۷۰۰ هزار تن مواد پتروشیمی خام به محصولات با ارزش افزوده در استان سمنان

به گزارش می متالز، بهروز اسودی در حاشیه این بازدید گفت: شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی با سرمایه گذاری حدود ۵۱۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود واقع می باشد که در زمینه تبدیل مواد پتروشیمی خام به محصولات با ارزش افزوده و کاربری مصرف عمومی بهینه فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۴۵ هزار تن هیدرو کربن های سبک ، ۱۹۵۰۰ تن هیدرو کربن های سنگین ، ۳۲۴۰۰ تن هیدرو کربن های سنگین حاصل از بلندینگ، ۸۸هزار تن هیدرو کربن های سبک حاصل از بلندینگ، ۴۶۰هزار تن میعانات گازی شیرین و ۵۹هزار تن بالا برنده اکتان سوخت را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ویژگی های شاخص این مجموعه تولیدی اظهار داشت: این شرکت تولیدی توانسته است زمینه اشتغال حدود ۱۰۰ نفر را در شهرستان شاهرود فراهم نماید.

بهروز اسودی گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق تولید ، دکتر عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان به اتفاق جمعی از مدیران و مسوولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی در شهرستان شاهرود بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد صنعتی قرار گرفتند.

عناوین برگزیده