تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۳۰
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۷۷۹۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره نظارت سازمان صمت کردستان:

۹۸۵۴ واحد صنفی در کردستان بازرسی شدند/ کشف ۹۶۲ تخلف صنفی

می متالز - رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از زمان اصلاح قیمت بنزین تا پایان آذر ماه ۹ هزار و ۸۵۴ بازرسی از واحدهای صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.
۹۸۵۴ واحد صنفی در کردستان بازرسی شدند/ کشف ۹۶۲ تخلف صنفی

به گزارش می متالز، فرزاد سردارزاده اظهار داشت: از ۲۴ آبان ماه تا ۳۰ آذر ماه سال جاری در مجموع ۹ هزار و ۸۵۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازارهای استان کردستان صورت گرفته است.

وی با بیان کشف ۹۶۲ مورد تخلف در این بازرسی ها، افزود: در این رابطه ۸۴۲ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: عمده این تخلفات گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع پنج میلیارد و ۲۳۵ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۷۹ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

سردارزاده یادآور شد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۵۷۰ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها ۱۹۸ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی و عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش دهند.

عناوین برگزیده