تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۶:۰۰
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۷۸۰۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازرسی از 13 هزار واحدهای صنفی و غیرصنفی در آذربایجان‌غربی

می متالز - رییس سازمان صنعت معدن تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طی ۹ ماه گذشته،۱۳ هزار ۴۴۵ بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی صورت گرفته است و در این خصوص نیز تعداد ۸ هزار و ۸۱۶ پرونده تخلف تشکیل شده است.
بازرسی از 13 هزار واحدهای صنفی و غیرصنفی در آذربایجان‌غربی

به گزارش می متالز، غلامرضا بابایی، رییس سازمان صنعت معدن تجارت آذربایجان‌غربی در ارومیه، اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته،۱۳ هزار ۴۴۵ بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی صورت گرفته است و در این خصوص نیز تعداد ۸ هزار و ۸۱۶ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را ۷۳۶ میلیارد و ۱۷۹ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۳۵۷ ریال اعلام کرد و افزود: همچنین از تعداد ۲۴هزار و ۳۸۳ بازرسی واحدهای تولیدی صنفی و غیرصنفی تعداد ۲ هزار و ۲۵۶ پرونده تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان‌غربی کل شکایت واصله از طریق مردم را ۳ هزار و ۶۳۴ مورد اعلام‌کرد و افزود: از این تعداد شکایت واصله ، ۲ هزار و 320 مورد تلفنی، یک هزار و 6 مورد حضوری و 308 مورد کتبی بوده است که در مجموع یک هزار و 622 مورد تخلف به ثبت رسیده است و 476 مورد دیگر در دست بررسی است.

وی به روند بازرسی از توزیع اقلام‌ و کالاهای اساسی اشاره و تصریح کرد: نظارت بر توزیع 160 تن گوشت مرغ منجمد در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، نظارت بر توزیع 344 تن گوشت منجمد گوساله جهت مصارف عمده و خانوار، نظارت بر توزیع 40 تن گوشت سرد گوساله و نظارت بر توزیع یک هزار و 226 تن برنج هندی، از دیگر اقدامات صورت گرفته این سازمان است.

بابایی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته سازمان صنعت، معدن و تجارت، نظارت بر توزیع 28 هزار و 434 تن شکر، نظارت بر توزیع 56 تن گوشت گرم گوسفندی، نظارت بر توزیع 48 هزار و 382 حلقه لاستیک سبک و سنگین است.

عناوین برگزیده