تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۵
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۷۸۵۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۲۱۳ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۲۱۳ واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید و اشتغال دریافت کردند، گفت:هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها پرداخت شد.
۲۱۳ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

به گزارش می متالز، بهروز اسودی بعد ازظهر سه‌شنبه در دویست و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی فرمانداری شاهرود، اظهار داشت: درمجموع ۲۱۳ واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید و اشتغال از محل بند الف تبصره ۱۸ به ارزش هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال دریافت کردند.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۹۹ واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید به ارزش چهار هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال دریافت کردند، افزود: ۱۱۴ واحد تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به ارزش دو هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال دریافت کردند، همچنین تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸، ۴۲۶ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

۶۰ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه در این جلسات متعدد مشکلات یک هزار و ۳۰ واحد تولیدی بررسی‌شده است، اضافه کرد: تاکنون دو هزار و ۱۸۰ مصوبه در این جلسات به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۲ درصد آن اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

اسودی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد رونق اقتصادی ازجمله رویکردهای مهم این کارگروه است، یادآور شد: مشکلات بانکی، تأمین اجتماعی و زیربنایی واحدهای تولیدی شاهرود بررسی و راهکارهایی برای رفع آن اندیشیده شده است.

وی در پایان بابیان اینکه در این جلسه با پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۶۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال موافقت شد، تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات تحول عظیمی در حوزه اشتغال و رونق تولید استان ایجاد می‌شود.

عناوین برگزیده