تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۰
بازدید: ۸۴۶
کد خبر: ۷۸۸
سرویس خبر : رویدادها
تبریز، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی / 10 و 11 اسفند 1395

نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد 1395

نوزدهمین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد که زمستان هر سال توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یکی از واحدهای فولاد کشور در یکی از شهرهای صاحب صنعت برگزار می گردد- 10 و 11 اسفند سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد 1395

نوزدهمین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد که زمستان هر سال توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یکی از واحدهای فولاد کشور در یکی از شهرهای صاحب صنعت برگزار می گردد. 10 و 11 اسفند سال جاری با رویکرد" راهکارهای ایجاد تکنولوژی‌های نو، تولید و استفاده از فولادهای نوین در صنعت فولاد کشور" و با یاری شرکت فولاد ناب در تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است حضور شرکت‌های صاحب نامی چون فولاد ناب، فولاد آذربایجان، گسترش فولاد تبریز، گروه فولاد ارومیه، مجتمع فولاد صنعت بناب، مجتمع فولاد شاهین بناب، گروه صنعتی درپاد تبریز، طرحهای در دست اقدام ازجمله طرح فولاد میانه و... آذربایجان را از جایگاه ویژه‌ای در صنعت فولاد ایران برخوردار و منطقه را مستعد رشد و توسعه این صنعت مادر ساخته است. افزون بر این برخورداری از مرز مشترک با کشورهای آذربایجان ، ارمنستان و ترکیه منطقه را از یک موقعیت اقتصادی استراتژیک و منحصر به فرد بهره‌مند کرده است.

 این سمپوزیوم همه ساله قاطبه فعالان عرصه فولاد- از بالاترین مقام اجرائی دولتی گرفته تا بزرگترین واحدهای تولید کننده فولاد (دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی)، شرکتهای مرتبط با این صنعت، صنایع بالادستی و پایین دستی، متخصصین و… را گردهم می آورد تا در زمینه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالشها، نحوه تعامل بایکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف به بحث بنشینند. همواره در کنار برگزاری سمپوزیوم، نمایشگاهی جهت ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در زمینه های مختلف نرم افزار و سخت افزار مورد استفاده در صنایع فولاد و معادن وابسته آن، همچنین نمایش جدیدترین محصولات فولادی دایر می شود. نمایشگاه پارسال نیز با حضور265 شرکت ایرانی و نمایندگی‌های 25 شرکت خارجی از کشورهای انگلستان، ایتالیا، آلمان، فرانسه، هلند ، سوئیس، سوئد، ترکیه، اتریش، چین، یونان، اکراین، هند و امارات متحده عربی در سطح بین المللی و با شکوهی خیره کننده در فشضایی به وسعت 12000 مترمربع از 4 تا 6 اسفند به مدت سه روز با حمایت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد اکسین خوزستان، پیشگام تجهیز صنعت و یگانه اندیش صنعت در جزیره کیش برگزار شد.

دکتر مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو ، بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، عزیز قنواتی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان، احمد کرمی مدیرعامل شرکت آسکوتک آلمان،امیر مسعود هراتیان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، احمد کارگهی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد، محمدمهدی مبین مدیر عامل شرکت فرامبین فولاد یاران و ... از جمله بازدیدکنندگان ویژه دوره قبل این نمایشگاه بودند. از کلیه صاحبان صنعت فولاد، صنایع و معادن وابسته دعوت به عمل می آید با حضور در این نمایشگاه، نوع و روند تولید و خدمات، نحوه گسترش، سطح اعتبار و ... خود را در معرض دید فعالان، متخصصان و سران صنعت فولاد ایران قراردهند.

تماس با ما:

تلفن: 77516796(021) - 77648187(021) - 77682858(021)

فکس:  77516796(021) 

موبایل: 09123306621

عناوین برگزیده