تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۷۹۲۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

توسعه صنایع فرآوری در حوزه معادن و کشاورزی خراسان جنوبی افزایش یابد

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: باید در راستای مولفه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، توسعه صنایع فرآوری در حوزه معادن و کشاورزی افزایش یابد.
توسعه صنایع فرآوری در حوزه معادن و کشاورزی خراسان جنوبی افزایش یابد

به گزارش می متالز، محسن احتشام  ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ضمن تاکید برضرورت همکاری نزدیک میان سازمان تامین اجتماعی و بخش‌خصوصی اظهار داشت: اگر تولید مورد حمایت قرار بگیرد در صادرات نیز موفق خواهیم بود چراکه وارد بازار جهانی شدن نیاز به کالاهای باکیفیت و متمایز دارد.

وی  با  تقدیر از همکاری‌ها و تعاملات مطلوب بین سازمان تامین اجتماعی با اتاق بازرگانی بیرجند گفت: در شرایط حساس اقتصادی توجه بیشتر به کارفرمایان جهت حفظ و ارتقاء شرایط اشتغال ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند خاطر نشان کرد: بنابراین افزایش تعامل بین سازمان تامین اجتماعی و کارفرمایان جهت تسویه بدهی به سازمان می تواند منافع طرفین را تامین کند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های زیادی است و محروم نیست بلکه بسیار غنی است تصریح کرد: باید برای نقاط ضعف چاره‌اندیشی شود چرا که در راستای مولفه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، توسعه صنایع فرآوری در حوزه معادن و کشاورزی باید افزایش یابد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: سه جانبه گرایی بین کارگر، کارفرما و سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند عامل تعادل بخشی فضای اقتصادی استان باشد.

علیرضا محمدی از آمادگی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی برای تعامل با بخش خصوصی با هدف رفع مسائل و مشکلات بیمه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با تعامل و برقراری رابطه برد – برد می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی سازمان تأمین اجتماعی را امانتدار حق بیمه کارگران و کارفرمایان دانست گفت: دوام و بقای سازمان تأمین اجتماعی به تعامل سازنده با کارفرما و کارگران است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تاکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی مکلف به پرداخت حقوق ماهیانه به مستمری بگیران است و باید بتواند منابع و مصارف خود را متعادل سازد.

عناوین برگزیده