تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۷۹۲۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بهره‌مندی 213 واحد صنعتی و تولیدی مشکل‌دار استان سمنان از تسهیلات تبصره 18 و رونق تولید امسال

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بهره‌مندی ۹۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید خبر داد.
بهره‌مندی 213 واحد صنعتی و تولیدی مشکل‌دار استان سمنان از تسهیلات تبصره 18 و رونق تولید امسال

به گزارش می متالز، بهروز اسودی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در فرمانداری شاهروداظهار کرد: ۹۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان حدود چهار هزار و ۹۱۰میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید امسال دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۴ واحد تولیدی صنعتی مشکل‌دار استان دو هزار و۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۴۲ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند.

اسودی گفت: در بخش رفع موانع تولید تا کنون درخواست یک‌هزار و ۳۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و بررسی شده است .

وی اضافه کرد: در راستای رفع موانع موجود تاکنون بالغ بر دو هزار و ۱۸۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد، ۷۲درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری این کارگروه در شاهرود یادآوری کرد: در این نشست مشکلات بانکی، تامین اجتماعی و زیربنایی واحدهای تولیدی پالایش نفت و گاز پیروزی، شکر قند شاهرود، سیمان شاهرود، نان تلاش و آلاسبز بررسی شد و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۶۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل موافقت شد.

عناوین برگزیده