تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۷۹۹۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"کگاز" به ازای هر سهم ۶۰۴ریال سود پوشش داد

می متالز - شرکت شیشه و گاز در صورت های مالی ۹ماهه از پوشش سود ۶۰۴ریالی هر سهم خبر داد.
"کگاز" به ازای هر سهم ۶۰۴ریال سود پوشش داد

به گزارش می متالز، شرکت شیشه و گاز سود عملیاتی خود در دوره ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ را ۲۴۴میلیارد و ۹۷۴میلیون ریال و سود خالص را ۲۱۷میلیارد و ۸۷۰میلیون ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با رشد ۱۵ و ۹۹درصد همراه شده است.

"کگاز" در این گزارش، سود انباشته را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴درصدی  مبلغ ۳۲۹میلیارد و ۵۴۷میلیون ریال اعلام کرد.

شرکت شیشه وگاز برای پیشبرد اهداف خود بعد از تثبیت فاز تولید و بالا بردن سطح کیفیت خود، درحال اجرای پروژه فاز۲و۳ است و جهت تامین بازار فروش بخش عمده از محصولات خود را صادر می کند.

این شرکت در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که  در نظر دارد سهم صادرات خود را در بازار کشور همسایه حفظ کند و همچنین سهم خود را در بازار داخلی حفظ کند. از سوی دیگر با توجه به اینکه در پایان سال با افزایش نسبی در حدود ۳۰درصدی دستمزد مواجه است و این امر باعث افزایش بهای تمام شده می شود، بنابراین شرکت نیز سیاست افزایش نرخ را با توجه به افزایش بهای تمام شده دنبال می کند.

این شرکت با توجه به تولید و فروش خوب محصولات نیاز به تسهیلات نداشته و اقدام به پرداخت تسهیلات خود کرده اما جهت پروژه فاز۲ اقدام به اخذ تسهیلات کرد و توانسته بخش زیادی از ماشین آلات پروژه فاز(۲) را وارد شرکت کند.

عناوین برگزیده