تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۸۰۱۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه اول کشوری توسط استان بوشهر در رسیدگی به شکایات مردمی حوزه کالا و خدمات

می متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: استان بوشهر رتبه اول کشوری را درتسریع به شکایات مردمی درحوزه کالاو خدمات رااز طریق سامانه 124 کسب کرد.
کسب رتبه اول کشوری توسط استان بوشهر در رسیدگی به شکایات مردمی حوزه کالا و خدمات

به گزارش می متالز، رضا جمالی افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات (www.124.ir) از تاریخ 98/10/14 لغایت 98/10/20 استان بوشهر موفق به کسب رتبه اول در بخش ثبت شکایات وتسریع دررسیدگی به شکایات صنفی از طریق این سامانه گردیده است.

جمالی با اشاره به معرفی سامانه 124 برای دریافت گزارشات و شکایات مردمی تصریح کرد: به منظور سهولت و دسترسی آسان با قابلیت رصد قیمت کالاها و خدمات و همزمان امکان ثبت شکایات مردمی در سامانه اطلاع رسانی قیمت، سامانه (www.124.ir) از طریق سایت و اپلیکیشن آپ ؛ فعال و قابل دسترسی می باشد.

وی عنوان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی؛ موارد را از طریق سامانه 124 گزارش نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام لازم قرارگیرد.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس نما اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در google+ اشتراک گذاری در telegram

عناوین برگزیده