تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۴
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۸۱۳۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اسودی اعلام کرد:

پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۹هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد های تولیدی استان خبر داد.
پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

به گزارش می متالز، بهروز اسودی در دویست و یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر گفت: تا کنون ۲۶۸ واحد تولیدی استان بالغ بر ۹هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل رونق تولید و تبصره ۱۸ دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۱۳۲ واحد به ارزش ۶۵۳۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۳۶ واحد به ارزش ۲۵۵۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸، ۴۷۹ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۳۲۰ پرونده جهت عقد قرارداد در بانک های عامل در دست بررسی می باشد.

وی اضافه کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه تعداد ۱۰۳۲ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود، ۲۲۱۹ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۲درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۹۷ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۲۱۵۰میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی، مالیات و تامین اجتماعی شش واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری، کربنات کلسیم آهوان، بهنام طب ایرانیان، باورس، کشتارگاه پر سفید پایتخت و نور خاور شید بررسی و در خصوص بخشودگی جرایم تامین اجتماعی تعدادی از واحدهای تولیدی تصمیم گیری شد.

عناوین برگزیده