تاریخ: ۱۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۸۱۹۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس صنعت، معدن و تجارت اردبیل:

رفع موانع تولید در اردبیل مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی است

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل است.
رفع موانع تولید در اردبیل مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش می متالز، رامین صادقی عصر پنجشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل عنوان کرد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از نزدیک و ارائه راهکارهای کارشناسی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکل واحدهای تولیدی می‌تواند به رونق تولید منجر شود.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات ستاد تسهیل راهگشای مشکلات صنعت استان است، افزود: اجرای قانون در عمل به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان است لذا در راستای رونق تولید باید به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به محصولات تولیدی و فعالیت برخی واحدهای صنعتی در استان، گفت: رونق بخشی فعالیت واحدهای تولیدی به واسطه تولیدات خاص آنها زمینه را برای کاهش وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان فراهم می‌کند.

صادقی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به وظایف ذاتی در پی عملی نمودن برنامه‌های وزارت برای حمایت از واحدهای تولیدی و تسهیل شرایط افزایش بهره وری بخش‌های مختلف است.

گفتنی است در این جلسه به مشکلات ۱۳ مورد از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی رسیدگی و مصوبات لازم صادر شد.

عناوین برگزیده