تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۵
بازدید: ۵۵۵
کد خبر: ۸۴۲۷۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

پرتفوی بورسی «خکرمان» ۴۶۱میلیون ریال بزرگتر شد

می متالز - شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو در صورت های مالی ۹ماهه از رشد ۴۶۱میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.
پرتفوی بورسی «خکرمان» ۴۶۱میلیون ریال بزرگتر شد

به گزارش می متالز، شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو در اطلاعات و صورت های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸، با سرمایه ۵هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۳۰۵ریال اعلام کرد.

این شرکت در صورت های مالی ۹ماه زیان عملیاتی را با کاهش ۸۸درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته مبلغ ۴میلیارد و ۸۳۱میلیون ریال اعلام کرد. همچنین سود خالص این دوره به یک هزار و ۵۲۶میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به یک هزار و۶۸۲میلیارد ریال رسید.

"خکرمان" در گزارش منتشر شده اعلام کرد که پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس شرکت با رشد ۴۶۱میلیون ریال همراه شد. همچنین در این پرتفوی بهای تمام شده با افت ۱۸میلیارد و ۷۰۹میلیون ریالی به مبلغ ۵۶میلیارد و ۳۵۳میلیون ریال رسید. علاوه بر این ارزش بازار این شرکت با کاهش ۲۵هزار و ۱۶۸میلیارد ریالی به مبلغ ۵۶میلیارد و ۸۱۴میلیون ریال بالغ شده است.

شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو در این مدت مبلغ کل سهام واگذرا شده خود را ۳۶۹میلیارد و ۵۸میلیون ریال اعلام کرد و این واگذاری با سود ۴۰میلیارد و ۹۰۴میلیون ریالی همراه شد. از سوی دیگر کل مبلغ بهای سهام خریداری شده این شرکت به ۲۹۶میلیارد و۵۳۴میلیون ریال رسید.

عناوین برگزیده