تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۱۹
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۸۴۴۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۸.۲۶ و ۷.۶۴ درصدی "وصنعت" اعلام شد

می متالز - بانک دولتی و لیزینگ صنعت و معدن زمان و شرایط عرضه دو بلوک ۸.۲۶ و ۷.۶۴ درصدی سهام شرکت زیرمجموعه را در بورس تهران اعلام کردند تا درصورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شوند.
شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۸.۲۶ و ۷.۶۴ درصدی "وصنعت" اعلام شد

به گزارش می متالز، بانک صنعت و معدن و لیزینگ صنعت و معدن در نظر دارند بلوک 8.26 و 7.64 درصدی سهام سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت را بطور یکجا و نقد یا نقد و شرایطی روانه میز فروش بورس تهران کنند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری ان خارج شوند.

به این ترتیب، مقرر شده جمعاً 715 میلیون و 760 هزار و 875 سهم "وصنعت" روز دوشنبه 28 بهمن ماه از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه شود. قیمت پایه هر سهم 4825 ریال تعیین کرده که خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معالمه را ظرف مدت حداکثر دو روز کاری از تاریخ برنده شدن مزایده پرداخت کند.

همچنین خریدار درصورت تقاضای خرید سهم بصورت نقد و شرایطی باید 50 درصد از ارزش کل معامله را نقدی حداکثر ظرف مدت 14 روز کاری بعد از مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند و الباقی 50 درصد ارزش معامله در قالب 10 قسط مساوی با فواصل 6 ماهه و نرخ سود سالانه 15 درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط 6 ماه پس از قطعیت معامله در بورس است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده