تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۸۵۹۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری:

رشد اقتصادی با اتکا به تولید داخل امکان پذیر است

می متالز - رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز سازمان ایمیدرو به عنوان نماینده مستقیم بانک مرکزی تهاتر و مبادلات تجاری را پیگیری می‌کند.
رشد اقتصادی با اتکا به تولید داخل امکان پذیر است

به گزارش می متالز، علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در هفدهمین جشنواره تولید ملی - افتخار ملی گفت: رشد اقتصادی کشور در دل تحریم ها و فشارهای دشمنان ثابت می‌کند که ما توان اتکا به تولید داخلی را داریم و این دستاورد بزرگ، حاصل یک تلاش جمعی است.

آقامحمدی در ادامه افزود: تقاضاهای به هم پیوسته‌ای در صنعت کشور وجود دارد و هر واحد صنعتی که توان تأمین این نیازها را داشته باشد باید وارد کار شده و به رشد کشور کمک کند.

وی با اشاره با گله‌های تولیدکنندگان از شرایط موجود در دیدار با مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای بهبود شرایط، اقدام انجام شده بین ایمیدرو و بانک مرکزی دستاوردهای بسیار مناسبی به همراه داشت. امروز سازمان ایمیدرو به عنوان نماینده مستقیم بانک مرکزی تهاتر و مبادلات تجاری را پیگیری می‌کند.

آقا محمدی گفت: بسیاری از امکانات و سرمایه‌های ما معطل است و ما تا ۱۰ سال می‌توانیم در تحریم کامل، رشد اقتصادی بالا داشته باشیم؛ زنجیره تولید کنندگان باید دست در دست هم داده و با هم همراه باشند.

وی با اشاره به ۳۵ زنجیره موجود در وزارت صمت گفت: از این پس رویکردی مبنی بر اعلام تعداد شرکت‌های دانش بنیان وجود نخواهد داشت و هر واحد تولیدی توان تامین نیاز داخلی داشته باشد باید وارد عمل شده و در حد توان و وسع خود مشارکت کنند.

عناوین برگزیده