تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۸۷۸۱۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
معاون سایپا اعلام کرد:

برنامه پارس خودرو برای خط تولید بدنه دو محصول خانواده X۲۰۰

می متالز - خط تولید بدنه دو محصول خانواده X۲۰۰ سایپا در شرکت پارس خودرو با ظرفیت ۱۷ دستگاه در ساعت توسط معاونت تولید و پشتیبانی تجهیز شده و بهار ۹۹ راه‌اندازی می شود.
برنامه پارس خودرو برای خط تولید بدنه دو محصول خانواده X۲۰۰

به گزارش می متالز،  جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا ضمن بازدید از خطوط و سالن‌های تولید، آماده‌سازی تجهیزات مربوط به راه‌اندازی این خط تولید را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

همزمان با این بازدید، مسعود لوءلوء معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی سایپا گفت: پیرو تاکید هیات مدیره و مدیرعامل، ساخت خط تولید بدنه محصولات خانواده X200 شامل ساینا و کوییک با ظرفیت ۱۷ دستگاه در ساعت در شرکت پارس خودرو در دستور کار قرار گرفت. این پروژه از تیر ماه شروع شده و مراحل نهایی را طی می کند.

وی ادامه داد: تعدادی از اقلام باقیمانده که در چند روز آینده تحویل خواهد شد و خط تولیذ بعد از تعطیلات نوروزی بصورت کامل راه‌اندازی خواهد شد. زمان بهره برداری رسمی از این خط بهار ۹۹ است و بدنه خام این محصولات بصورت آزمایشی تحویل شرکت پارس خودرو می‌شود. پس از ارسال خط بدنه، تولید در کمترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.

لوءلوء افزود: با توجه به خروج سه محصول خانواده پراید از چرخه تولید و توقف تولیدات مشترک با شرکای خارجی، ظرفیت خوبی برای افزایش تیراژ تولید محصولات دیگر ایجاد شده که با تلاش مجموعه مدیریتی گروه، توانستیم قسمتی از این ظرفیت را به تولید محصولات خانواده X200 اختصاص دهیم.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده