تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۹۰۹۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برخی از واحد‌های تولیدکننده استان سمنان در تأمین الکل با مشکل مواجه هستند

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: برخی از واحد‌های تولیدکننده استان سمنان در تأمین الکل با مشکل مواجه هستند.
برخی از واحد‌های تولیدکننده استان سمنان در تأمین الکل با مشکل مواجه هستند

به گزارش می متالز، علی‌اصغر جمعه‌ای بعدازظهر امروز در جلسه کمیته پشتیبانی و مالی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: خروج الکل از استان سمنان ممنوع است و این موضوع در تمامی استان‌های کشور چنین است.

وی افزود: برخی از واحد‌های تولیدکننده استان سمنان در تأمین الکل موردنیاز خود دچار مشکل شده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از آمادگی برخی کارخانجات استان برای تبدیل و تغییر خط تولیدشان برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده خبر داد و گفت: اگر موانع پیش روی این کارخانجات برداشته شود؛ قطعاً شاهد رفع نیازهای کشور خواهیم بود.

جمعه‌ای تأکید کرد: در حال حاضر باید نیاز استان سمنان به اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده مشخص شود.

وی گفت: باید درصدی از تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده برای تأمین نیاز استان اختصاص یابد.

تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این جلسه بر لزوم هماهنگی بین سیستم تولید و‌ توزیع مواد و اقلام موردنیاز کشور تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه مشکل تعیین خط تولید چند شرکت تولیدی در استان سمنان رفع شده است؛ می‌توانیم شاهد تولید بیش از 39 هزار ماسک در سطح استان سمنان به‌صورت روزانه باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: 2 واحد تولیدکننده دستکش‌های فریزری استان روزانه 340 هزار جفت دستکش تولید می‌کنند و این میزان تولید نیاز استان را در بخش عمومی برطرف می‌کند.

عناوین برگزیده