تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۵
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۹۱۷۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مطالبات کارگران کارخانه سیمان ایلام پرداخت می شود

می متالز - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: همه مطالبات کارگران شاغل در کارخانه سیمان ایلام قبل از پایان سال پرداخت می شود.
مطالبات کارگران کارخانه سیمان ایلام پرداخت می شود

به گزارش می متالز، شکراله شیرخانی اظهار داشت: با دستور استاندار ایلام، پیگیری مشکلات و مسائل واحدهای کارگری در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس با همکاری مدیران کارخانه سیمان ایلام، همه مطالبات کارگران شاغل در این شرکت طی روزهای آینده و قبل از پایان سال پرداخت می شود.

وی افزود: صیانت از نیروی کار و احقاق حقوق اولیه کارگران در تمام واحدهای کارگری اجرا می شود.

شیرخانی یادآور شد: ارائه تسهیلات جهت پرداخت ۲ ماهه حقوق و مطالبات کارگران واحدهای تولیدی همزمان با شیوع ویروس کرونا و وضعیت نامناسب اقتصادی انجام می شود.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم بین جامعه کارگران، پرداخت به موقع حقوق کارگران توسط کارفرمایان واحدهای تولیدی است که این موضوع به صورت ویژه در واحدهای کارگری استان رصد و پیگیری می شود.

پیش از این مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام اعلام کرد: این کارخانه دارای ۱۰۶ میلیارد تومان بدهی انباشته از قبیل گاز، برق، مالیات و ... است و اکنون یک خط تولید آن به طور کامل بسته شده است.

کارخانه سیمان ایلام سال ۶۸ به ثبت رسید که بهره برداری از خط یک تولید آن سال ۷۷ و خط دوم آن نیز سال ۹۰ آغاز شد.

این واحد تولیدی و صنعتی که در ۱۵ کیلومتری شمال شهر ایلام در دهستان 'کارزان' شهرستان سیروان واقع شده اکنون جزو شرکت های حاضر در سازمان بورس و اوراق بهادار کشور است.

سیمان ایلام تاکنون با حضور در جشنواره های مختلف خارجی چندین جایزه و عنوان جهانی و بین المللی کسب کرده است.

کارخانه سیمان ایلام ۲ نوع محصول تیپ یک (در دو گونه ۱.۴۲۵ و ۱.۵۲۵) و تیپ پنج تولید می کند که پرمصرف ترین انواع سیمان محسوب می شود، ضمن این که از توانایی تولید سیمان نوع دو، پوزلانی معمولی و پوزلانی ویژه نیز برخوردار است.

عناوین برگزیده