تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۹۲۸۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

کمک پنج میلیارد ریالی مجتمع فولاد کویر به مراکز درمانی آران و بیدگل

می متالز - مدیر عامل مجتمع فولاد کویر از کمک پنج میلیارد ریالی این مجتمع صنعتی به مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
کمک پنج میلیارد ریالی مجتمع فولاد کویر به مراکز درمانی آران و بیدگل

به گزارش می متالز، «احمد خوروش» گفت: مجتمع فولاد سپید فراب کویر آران و بیدگل در راستای مسوولیت اجتماعی خود، در هفته جاری بالغ بر پنج میلیارد ریال جهت مقابله با کرونا ویروس و درمان مبتلایان به مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل اختصاص داد.

مدیر عامل مجتمع فولاد کویر افزود: این مبلغ جهت تهیه تجهیزات پزشکی اموالی و مصرفی از جمله ۵ دستگاه مانیتور فول پارامتر، پایه ترالی، ونتیلاتور، مانومتر، کپسول و انواع مواد ضد عفونی کننده دست و محیط برای مراکز درمانی خدمات دهنده به بیماران مبتلا به کرونا، به ویژه تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان سید الشهدا(ع) و همچنین مساعدت مالی به مجمع خیرین سلامت اختصاص یافته است.

خوروش بیان داشت: همچنین این مجتمع عملیات ضد عفونی معابر و اماکن شهری آران و بیدگل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را به صورت شبانه و داوطلبانه، آغاز کرده و این عملیات با تمرکز بر ضدعفونی مناطق مسکونی کمتر توسعه یافته و محروم شهر در حال انجام است.

عناوین برگزیده