تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۳
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۹۳۰۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سال جهش تولید

کیان پور: حجت برای قوای سه گانه تمام شد / رونق و توسعه تولید، اولویت اصلی کشور

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی حجت برای قوای سه گانه تمام شده، وقتی رهبری طی چند سال بر ضرورت توسعه، رونق و جهش تولید تأکید می کنند، یعنی آنکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید تمام توان خود را برای حمایت از تولید کشور بگذارند.
کیان پور: حجت برای قوای سه گانه تمام شد / رونق و توسعه تولید، اولویت اصلی کشور

به گزارش می متالز، مجید کیان پور عضو کمیسیون عمران مجلس، با تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری برای حمایت معظم له از بخش تولید و اقتصاد کشور، گفت: رهبری با درایت و دوراندیشی راهبرد اصلی کشور را تعیین فرموده اند؛ در شرایط کنونی مشخص است که کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تنها باید به دنبال توسعه تولید داخلی باشد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم در شرایط کنونی حجت برای قوای سه گانه تمام شده، وقتی رهبری طی چند سال بر ضرورت توسعه، رونق و جهش تولید تأکید می کنند، یعنی آنکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید تمام توان خود را برای حمایت از تولید کشور بگذارند.

وی گفت: البته در سال گذشته وضعیت بخش تولید نسبت به ادوار قبلی بسیار بهتر بود و این نشان می دهد که با وجود اعمال تحریم های سنگین آمریکا علیه کشورمان، می توان در حوزه اقتصادی به ویژه بخش تولید به سمت توسعه و رونق حرکت کرد.

کیان پور افزود: قطعا تمرکز دولت در سال جدید باید در راستای حمایت از بخش تولید باشد، از این رو امیدوارم دولت برنامه ریزی گسترده ای را برای تقویت تولید به ویژه در قالب ارائه تسهیلات کم سود، کاهش مالیات های سنگین و تسهیل کردن شرایط ایجاد کسب و کار تولیدی صورت دهد.

وی گفت: در شرایط کنونی همه مسئولان، دلسوزان نظام و کشور و بخش خصوصی و مردم باید برای تقویت بخش تولید به میدان بیایند، حال وقتی تولید کشور جان گرفت، آن زمان دیگر تحریم های آمریکا نمی تواند اثری داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سال گذشته قطعا سال سختی برای تمام مردم بود و امیدواریم سال جدید بهترین اتفاق ها برای کشور رقم بخورد تا مردم در وضعیت اقتصادی بهتری، زندگی کنند.

عناوین برگزیده