تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۹۳۲۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

تمام ظرفیت بخش تولید لرستان برای تحقق شعار سال به کار گرفته می شود

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان شامگاه جمعه در برنامه وایک شبکه افلاک بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری سال 99 را سال جهش تولید نامگذاری کردند و این موضوع انگیزه‌ای به مراتب بیشتر و بالاتر برای خدمتگزاران شده تا زمینه برای رونق هر چه بیشتر تولید و استمرار و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مهیا شود.
تمام ظرفیت بخش تولید لرستان برای تحقق شعار سال به کار گرفته می شود

به گزارش می متالز، محمدرضا صفی خانی ادامه داد: مقام معظم رهبری از چند سال گذشته تاکنون نامگذاری سال ها را در حوزه اقتصادی انجام دادند و قطعاً در سال 99 با توجه به نامگذاری ایشان به نام سال جهش تولید با برنامه‌ریزی‌ و تعامل بین بخش خصوصی، مردم و دولت انشالله در کشور و بخصوص استان لرستان شاهد تحقق این امر باشیم تا مردم بهبود وضعیت اقتصادی را احساس کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: مطمئناً در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از تمام ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوان با استفاده از ظرفیت فعالان بخش خصوصی و تعاملات صورت گرفته شاهد توسعه اقتصادی در استان لرستان باشیم.

صفی خانی در ادامه با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه تولید است، افزود: خوشبختانه یکی از پتانسیل های استان لرستان تنوع صنایع موجود در آن است و این امر می‌تواند به توسعه هرچه بیشتر اقتصادی کمک شایانی کند.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق و توسعه اقتصادی از چند سال گذشته تاکنون توجه به ظرفیت های موجود در اولویت برنامه های مدیریت ارشد استان و سازمان صمت قرار داشته است و مطمئنا در سال جاری این امر توسعه پیدا خواهد کرد و شاهد توجه ویژه به بنگاه های بزرگ و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی موجود خواهیم بود.

این مسئول بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته شاهد افزایش ظرفیت و تولید در واحدهای اقتصادی استان لرستان بودیم و و مطمئناً امسال تداوم تولید و افزایش ظرفیت واحدهای اقتصادی استان در دستور کار قرار گرفته و از سوی دیگر به دنبال فعال کردن هر چه بیشتر واحدهای راکد موجود در استان خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: البته برای تحقق این امر بایستی اصلاحاتی در حوزه بهبود شاخص‌های کسب و کار صورت گیرد.

وی ادامه داد: همچنین امیدواریم بتوان با همکاری بخش خصوصی و مردم در جهت توسعه بخش تولید در استان گام برداشت و بخش عمده‌ای از نقدینگی موجود در جامعه به سمت تولید و فعالیت‌های اقتصادی سوق داده شود.

عناوین برگزیده