تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۹۳۴۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشکیل کارگروه "جهش تولید" در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در راستای نامگذاری سال 99 با عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و برای دستیابی حداکثری به اهداف جهش تولید، طبق هماهنگی انجام شده در سطح سازمان صمت استان مرکزی تشکیل کارگروهی تحت عنوان جهش تولید در این استان در دستور کار قرار گرفت.
تشکیل کارگروه "جهش تولید" در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی

به گزارش می متالز، جواد حسنی افزود: هدف اصلی تشکیل کارگروه جهش تولید در سازمان صمت استان بررسی دقیق تر ظرفیت های موجود و تدوین برنامه ای متناسب درحوزه های مختلف است که در عمل می تواند به عنوان یک راهبر به توسعه پایدار صنعت و تولید استان بینجامد.

وی در اولین جلسه شورای معاونین در سال جدید ضمن تبریک سال نو و اعیاد رجب و شعبان با تاکید بر اهمیت تحقق اهداف شعار سال 99، گفت: سال 98 برای تحقق شعار سال 7 محور اصلی ازسوی وزارتخانه تعریف شد که مهمترین آن تقویت ساخت داخل و رونق تولید بود.

حسنی گفت: مقصود و منظور مقام معظم رهبری از نامگذاری سال به نام جهش تولید افزایش توامان کمیت و کیفیت تولید است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با تاکید بر تشکیل کارگروه "جهش تولید" در سازمان صمت استان افزود: در اسرع وقت برنامه های سازمان بر پایه برنامه های مدنظر وزارتخانه در خصوص شعار محوری سال یعنی جهش تولید توسط معاونت های مختلف تبیین و تدوین شده و کارگروه جهش تولید درسازمان تشکیل گردد.

گفتنی است؛ در این جلسه از زحمات نبی الله کمال آبادی مسئول حراست سازمان که به درجه بازنشتگی نائل گشته بود تقدیر و ضمن تودیع حامد احمدی بعنوان سرپرست جدید حراست سازمان معرفی شد.

عناوین برگزیده