تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۳۰
بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۹۳۴۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک رئیس خانه معدن به مناسبت سال جدید

می متالز - محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران در پیامی فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس خانه معدن به مناسبت سال جدید

به گزارش می متالز، محمدرضا بهرامن، در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری خورشیدی، چنین گفت: 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ای تغییردهنده دل‌ها و دیده‏‌ها، ای مدبر شب و روز، ای گرداننده سال و حالت‌ها، بگردان حال ما را به نیکوترین حال

بهار، خرامان می‌آید و در نو شدن هر ذره ی جهان، دعوتیست! 

خدای را شاکرم که مقدّر فرمود تا سال ۱۳۹۹هجری شمسی را به شما همنوردان عزیز در صنعت معدنکاری ایران تبریک عرض کنم؛ امیدوارم همه‌ی شما یاران، همراه با سعادت، سلامت، با دلی‌شاد و با توفیقات روزافزون مادی و معنوی با یاری خداوند، سال جدید را بگذرانید.

سال ۹۸، از هر حیث سالی پر حادثه بود اما در سالی که گذشت به لحاظ صلابت در عرصه اقتصاد معدنی، شما کارآفرینان و تولیدکنندگان به معنای واقعی، خوش درخشیدید و تلاش کردید.

امروز چالش کلیدی در کشور، همچنان چالش اقتصادی است که امید است با تفکرات استراتژیک مدیران استراتژیست در زمینه‌ مسائل اقتصادی جبران شود.

سال ۹۸، توسط مقام معظم رهبری سال «رونق تولید» اعلام شد. در حالی که آنگونه که شایسته بود حمایت از مساله‌ «تولید» حداقل در بخش معدن و صنایع معدنی با هدف رونق صورت نگرفت. 

چنانچه رونق تولید در صنعت معدنکاری به راه بیفتد، هم می‌تواند مشکلات اشتغال و معیشتی را حل کند، هم می‌تواند استغنای کشور از بیگانگان و دشمنان را تامین کند.

ضروریست که سیاست‌گذاران در جهت مبارزه همزمان برای عبور از بحران تحریم ها که به کشور عزیزمان تحمیل شده و همچنین تورم و رکود حاکم بر اقتصاد کشور مجموعه‌ای از انواع سیاست‌های افزایش کارآیی و بهره‌وری در تولید، بالاخص در بخش معدن و صنایع معدنی را  با به به کارگیری انواع مشوق‌های رشد کارآفرینی، استارت‌آپ‌ها، کسب و کارهای خرد و کوچک و بهبود فضای کسب و کار از طریق حذف مقررات و قوانین دست و پاگیر، کاهش دیوان‌سالاری و فساد اداری و بهره‌گیری از پتانسیل و بازدهی بالای بخش خصوصی از طریق خصوصی‌سازی‌های واقعی را به طور مطالعه شده و علمی به اجرا درآورند تا بتوانیم شاهد جهش تولید در کشور باشیم.

تنها خداست که می‌داند «بهترین» در زندگیتان چگونه معنا می‌شود! هیات مدیره خانه معدن ایران، در سال نو آن بهترین را برایتان آرزومند است.

عناوین برگزیده