تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۴
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۹۳۴۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

تحقق شعار جهش تولید نیازمند حل مشکلات بین المللی کشور است

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اگر همه دستگاه های اجرایی و همه قوا دست در دست هم بدهند و مشکلات بین المللی را حل کنند، شعار جهش تولید به راحتی عملی خواهد شد.
تحقق شعار جهش تولید نیازمند حل مشکلات بین المللی کشور است

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال جدید را سال جهش تولید معرفی کردند، شعاری که عمل به آن می تواند موجب تحولات بزرگی در حوزه تولید کشور شود.

وی افزود: نامگذاری سال به عنوان جهش تولید فرصتی مناسب برای حل مشکلات اقتصادی و توجه به رونق تولید کشور است و امیدواریم با حمایت از کالای ایرانی و خرید کالای ایرانی بتوان در تحقق این شعار نقش مهمی ایفا کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در سال جدید میزان تولیدات را به بیش از گذشته برسانیم و در کنار آن نیز کیفیت کالاهای تولید داخل کشور را نیز ارتقا دهیم.

دره وزمی یادآور شد: اگر دولت به صورت جدی پای کار بیاید صنعتگران بدون شک می توانند بیش از گذشته در فعالیت های اقتصادی مشارکت داشته باشند و همین مساله می تواند در تحقق شعار سال نقش آفرینی کند.

وی بیان کرد: اگر این شعار به صورت عملی محقق شود موجب رونق اقتصادی کشور در بخش های مختلف صنعتی خواهد شد اما زمینه این کار بازار محور بودن تولیدات داخلی است که در این راه باید نیازهای بازار داخلی و خارجی را پیش از تولید شناسایی کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اگر تولید کننده فقط به بازار داخلی تکیه کند و محور تولید خود را بر پایه نیاز داخلی کشور قرار دهد، بدون شک پس از مدتی بازار داخلی اشباع شده و نهایتاً جهشی اتفاق نخواهد افتاد.

دره وزمی اظهار داشت: باید در کنار توجه به حوزه تولید مشکلات حوزه بین المللی کشور را در زمینه های واردات و صادرات نیز حل کنیم که تولید کننده به راحتی بتواند خطوط تولید را وارد کشور کند و تولیدات خود را نیز به راحتی به خارج از کشور صادر کند و اگر این اتفاق بیافتد بدون شک جهش در تولید نیز اتفاق خواهد افتاد.

عناوین برگزیده