تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۵۹
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۹۳۵۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اتمام حجت صنعت و معدن بوکان با بازاریان متخلف: مغازه هایی که تعطیل نکنند، پلمپ می شوند

می متالز - رییس اداره صمت شهرستان بوکان با صدور اطلاعیه ای با بازاریانی که از اجرای تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا سرباز زدند، اتمام حجت کرد و نوشت: مغازه هایی که تعطیل نکنند، پلمپ می شوند.
اتمام حجت صنعت و معدن بوکان با بازاریان متخلف: مغازه هایی که تعطیل نکنند، پلمپ می شوند

به گزارش می متالز، دکتر حسن عبدی شب شنبه (2 اسفندماه) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:

با تبریک سال جدید و آرزوی بهترین ها در سال ۱۳۹۹ برای بازاریان و اصناف بزرگوار شهرستان بوکان و تقدیر و تشکر بابت همکاری و تعامل با ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا در تعطیلی واحدهایی صنفی، به استحضار می رساند با توجه به تاکید مقام عالی استان و شهرستان و اینکه مهمترین اولویت همه ماها سلامتی و حفظ جان همه همشهریان است، همه واحدهایی صنفی (به غیر از استثناهای اطلاعیه قبلی) ملزم به تعطیلی واحد خود تا اطلاع ثانویه می باشند و در غیر این صورت با واحدهایی متخلف برخورد قانونی و پلمپ خواهند شد.

در حال حاضر کادر درمان و پرستاران و پزشکان عزیر با تمام توان مشغول ارائه خدمات به بیماران هستند و از جان خود برای سلامتی شهروندان مایه می‌گذارند، اما اگر مردم به توصیه‌ها عمل نکنند با توجه به کمبود امکانات درمانی این تلاش‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

بنابراین مجددا از اصناف و بازاریان درخواست می نمایم تا روز تعیین شده واحد خود را تعطیل نموده و با ماندن در خانه‌ها به سلامتی خانواده خود، پرستاران و پزشکان و تمامی شهروندان کمک نمایند.

عناوین برگزیده