تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۹۴۱۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از 100 مورد بازدید از واحدهای صنعتی و کارگاهی آذربایجان شرقی در 40 روز گذشته

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از انجام یکصد مورد بازدید از محل واحدهای تولید محلول های ضدعفونی و ملزومات بهداشتی و مراکز توزیع این اقلام، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد.
انجام بیش از 100 مورد بازدید از واحدهای صنعتی و کارگاهی آذربایجان شرقی در 40 روز گذشته

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده با بیان این مطلب افزود: از همان ابتدای شیوع بیماری، نظارت و رصد وضعیت فعلی همزمان با تولید ملزومات بهداشتی بویژه ماسک و محلول های ضدعفونی به کمک صنعتگران، اصناف و گروه های جهادی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در همین راستا جلسات کمیته سازمانی مقابله با ویروس کرونا و کمیته تامین و توزیع اقلام بهداشتی بدون وقفه و حتی در اولین روز از سال جدید نیز برگزارشد.
وی انجام بازدیدهای میدانی از محل تولید اقلام بهداشتی، فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی عمده فروشی و خرده فروشی از قبیل نانوایی ها، انبارها و سردخانه ها در بازه زمانی ابتدای اسفند ماه سال 98 تا پایان روز کاری دهم فروردین سال 99 را از دیگر اقدامات انجام یافته در این مدت عنوان نمود.
امین زاده با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نکات قابل توجه در این بازدیدها، مشاهده مجاهدت مسوولانه همه ارکان اقتصادی استان بود؛ اظهار داشت: تعهد پذیری مدیران واحدهای تولیدی علی‌رغم چالش‌های اقتصادی قبل و حین شیوع بیماری کرونا در رفع نیازها و مایحتاج هموطنان وصف ناشدنی است.
وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی و صنفی فارغ از همه دغدغه ها، با مدیریت بهینه مسوولان استان و با یاری شهروندان، اجازه تعطیلی تولید را ندادند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: با اقدامات بموقع و همزمان با پذیرش مسوولیت از سوی گروه های مختلف صنعتی، صنفی و مردمی شاهد ۱۰ برابر شدن میزان تولید ماسک های بهداشتی و تامین نیاز کامل محلول های ضدعفونی در یک مقطع کوتاه بودیم.
امین زاده ضمن تقدیر از تلاش همه اقشار در راستای تامین ملزومات نظام سلامت کشور گفت: حس نوع دوستی و مسوولیت پذیری دو مولفه چشمگیری است که شیوه مقابله با ویروس کرونا در ایران با سایر کشورها را متفاوت می کند.

عناوین برگزیده