تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۹
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۹۴۲۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نرخ شمش بیلت صادراتی به بیش از ۵۴ میلیون ریال/تن رسید:

رشد معنی‌دار نرخ فروش "کاوه"

می متالز - بهای بیلت صادراتی کشورمان در هفته‌های اخیر حداقل ۱۵ درصد کاهش داشته است.
رشد معنی‌دار نرخ فروش "کاوه"

به گزارش می متالز، شرکت فولاد کاوه جنوب در اسفند ماه عملکرد قابل توجهی داشته است. نرخ فروش محصولات اصلی آن یعنی بیلت داخلی و بیلت صادراتی رشد قابل توجهی را داشته اند و در عرض یک ماه گذشته بیلت داخلی با بیش از ۱۰ درصد رشد قیمت و بیلت صادراتی با بیش از ۱۲ درصد افزایش قیمت روبرو شده است.

نرخ فروش هر تن بیلت صادراتی شرکت به ۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال رسیده است که در نوع خود جالب توجه است. با این حال و با توجه به کاهش قیمت‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر انتظار نمی‌رود که این نرخ‌ها در فروردین ماه و ماه‌های آینده تکرار شود.

بهای بیلت صادراتی کشورمان در هفته‌های اخیر حداقل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

جمع مبلغ فروش اسفند ماه این شرکت به ۴ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال رسیده است تا به این ترتیب جمع درآمد‌های تجمیعی شرکت به ۵۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال برسد. مقادیر فروش بیلت شرکت شامل بخش داخلی و صادراتی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده است. به این ترتیب شاهد رشد ۲۵ درصدی مقادیر فروش شرکت در مقایسه با سال ۱۳۹۷ هستیم.

همچنین از لحاظ مبالغ فروش و مقایسه سال‌های ۹۸ و ۹۷، شاهد رشد ۶۶ درصدی درآمد‌های محقق شده شرکت در سال ۹۸ و در مقایسه با سال قبل از آن هستیم. متوسط نرخ فروش نیز با افزایش ۳۳ درصدی مواجه بوده است.

عناوین برگزیده