تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۷
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۹۵۵۸۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
دورخیز برای احداث کارخانه سولفیدی مدیر مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد:

اولویت مهم ما سلامتی کامل کارکنان است

می متالز - مدیر مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد ضمن اشاره به اینکه ضدعفونی تمامی روستاها و محیط مجموعه به طور کامل صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر اولویت مهم ما سلامتی کامل کارکنان مهدی‌آباد است؛ اما با توجه به سیاست‌های کلی دولت مبنی بر عدم توقف فعالیت‌های صنعتی - معدنی، مجتمع مهدی‌آباد با رعایت کامل مسائل ایمنی و بهداشتی، در راستای پیش‌برد برنامه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
اولویت مهم ما سلامتی کامل کارکنان است

به گزارش می متالز، امین صفری، اظهار داشت: در حال حاضر، در شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، بر اساس سیاست‌های دولت در خصوص فعالیت‌های صنعتی - معدنی در این شرایط، هیچ‌گونه توقفی در پیشبرد برنامه‌های مجموعه صورت نگرفته است و با به کارگیری 30 تا 40 درصد توان مجتمع و رعایت کامل مسائل ایمنی و بهداشتی، در راستای پیش‌برد برنامه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: به هیچ‌ عنوان در این روزهایی که تمام کشور با ویروس کرونا مقابله می‌کند، تعدیل نیرو نداشتیم؛ چراکه سال پیش رو برای مهدی‌آباد، سال مهم و ویژه‌ای است و از 15 فروردین نیز برای تکمیل کادرهای تخصصی مجموعه، افزایش نیرو خواهیم داشت.

دورکاری کارکنان اداری مهدی‌آباد

مدیر مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد تصریح کرد: سیاست کاهش حضور افراد در محیط مجتمع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بیشتر شامل کادر اداری می‌شود که در این زمینه اغلب نیروهای اداری به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

صفری تاکید کرد: مهم‌ترین اولویت ما در این شرایط حساس، سلامتی کارکنان مهدی‌آباد است؛ به نحوی که با استفاده از تجهیزات، ماشین‌آلات و امکانات بهداشتی که در اختیار مجموعه قرار دارد، تمامی روستاهای مرتبط با مجتمع مهدی‌آباد در منطقه را به طور کامل ضدعفونی کرده‌ایم که البته این فرآیند همچنان نیز با قوت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این که تمام روستاهای اطراف مجتمع گندزدایی شده است، محیط مجتمع مهدی‌آباد شامل ورودی، خروجی و داخل مجموعه نیز به طور مرتب ضدعفونی می‌شود. همچنین به کارکنان مستقر در مجموعه، آموزش‌های لازم و مطابق با استانداردهای موجود بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا داده شده و به تمام کارکنان بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و... تحویل داده شده است.

کند شدن شتاب برنامه‌ها

مدیر مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه سال جاری، احداث کارخانه سولفیدی مجتمع مهدی‌آباد است که امیدواریم با تمام قوا بتوانیم این مهم را عملی کنیم. با این حال، با توجه به شرایطی که ویروس کرونا در کشور به وجود آورده است، تا حدود زیادی از شتاب برنامه‌های پیش روی مجتمع مهدی‌آباد کاسته شده که امیدواریم پس از عبور از این شرایط حساس، تمام برنامه‌های مجموعه به روال عادی بازگردد و همچون سال گذشته، شاهد شتاب و جهش دوچندان برنامه‌ها باشیم.

عناوین برگزیده