تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۹۶۴۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تکذیب شایعه افزایش سرمایه هم مانع از رشد قیمت رکورددار گرانترین سهم نشد

می متالز - رکورددار گرانترین سهم تاریخ بازار سرمایه ایران با وجود تکذیب افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها به روند صعودی روزهای اخیر ادامه داد.
تکذیب شایعه افزایش سرمایه هم مانع از رشد قیمت رکورددار گرانترین سهم نشد

به گزارش می متالز، پالایشگاه تهران که با سرمایه 4.4 هزار میلیارد تومان در بازار دوم معاملات بورس تهران و همچنان رکورددار گرانترین سهم تاریخ بازار سرمایه ایران بشمار می رود شایعه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها را رد اما همچنان به سیر صعودی روزهای اخیر ادامه داد و با معامله بیش از 210 میلیون سهم به قیمت 824 تومان رسید.

"شتران" اعلام کرد: پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داریی به استحضار می رساند این شرکت هیچ برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ندارد. در صورتی که افزایش سرمایه از سایر محل ها در آینده برنامه ریزی شود در زمان مقتضی از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی می شود.

براساس این گزارش، پالایشگاه تهران با کشف قیمت 7500 تومانی هر سهم در 17 مهر 91 و رشد بها به بیش از 127 هزار تومان در مهر 92، رکوردار گرانترین عرضه اولیه و سهم تاریخ بازار سهام ایران است و 13 مرداد سال گذشته اقدام به افزایش سرمایه 67 درصدی از دو محل سود انباشته و اندوخته طرح توسعه و از 2.4 به 4.4 هزار میلیارد تومان کرده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده